Мотоцикл SPARK SP125C-3WQ (Актив)
Доставка
Оплата
Опис
Мотоцикл SPARK SP125C-3WQ (Актив)
Легкий дорожній 124-кубовий мотоцикл SPARK ЅР125С‑3WQ по конструкції й компонування багато в чому схожий зі своїм молодшим братом SP110C-3WQ, але має більш потужний двигун і помітно відрізняється по дизайну і оснащення. У дизайні чітко простежуються спортивні риси, лінії обтічників, обвіски і щитків надають мотоциклу динамічний, стрімкий вигляд. Він, безумовно, розрахований на мотолюбителів, для яких сучасний яскравий молодіжний стиль є перевагою.
У той же час, цей мотоцикл – прекрасний вибір для тих, кому важливі універсальність, зручність експлуатації і простота обслуговування. Для тих, хто більшою частиною переміщається в динамічних міських транспортних потоках, але часом не соромиться з'їхати з асфальту і прокотитися з вітерцем по гравійним путівцями або по грунтових польових дорогах. Важливий і той факт, що ціна мотоцикла цілком демократична.
Комбінована яскрава фара оригінальної форми, з дворежимної галогенової лампою автомобільного типу «дальній/близький», вбудована в обтічник керма і світить туди, куди повертається кермо: водій завжди бачить, куди їде.
Передні покажчики поворотів з помаранчевими лампами розжарювання також вбудовані в обтічник фари, не заважають і не створюють аеродинамічного опору.
Бічні світловідбивачі на передньому крилі і задній світловідбивач підвищують безпеку експлуатації. Вся оптика сертифікована за євростандартами, тому не виникає жодних проблем при реєстрації мотоцикла.
В мотоциклі застосована компонування з заниженою рамою і паливним баком під сидінням, відома як «скутеретта». Тому SPARK ЅР125С‑3WQ такий самий комфортний, стійкий, легкий в управлінні і маневрений, як скутер, але в той же час нітрохи не поступається класичним мотоциклів в універсальності і здатності долати нерівності дороги. Крім того, така компоновка полегшує посадку і висадку водія.
Сидіння повноцінне двомісне, дворівневе, напівм'яке - зручно і водієві, і пасажирам. Бічні ручки для пасажира надійні і красиві.
Вантажопідйомність мотоцикла цілком достатня – 150 кг. При цьому сам мотоцикл зовсім не важкий і важить всього 88 кг.
Є багажник з пружинної притискної рамкою між сидінням і кермом, а також багажний відсік під сидінням, який відмикається ключем.
Паливний бак під сидінням - виключає доступ сторонніх осіб до баку.
Зручні центральна і бічна відкидні стійки - швидко і надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.
Встановлена комбінована панель приладів з сучасним дизайном: спідометр, лічильник пробігу, дальнє світло, повороти, номер включеної передачі, покажчик рівня палива.
Є важіль керування повітряною заслінкою карбюратора - полегшує запуск холодного двигуна при низькій температурі навколишнього повітря.
Дзеркала сучасні, з гарним оглядом. М'які антифрикційні рукоятки керма - зручно тримати, не вислизають, знижується втома рук.
Протиугінна блокування керма від замка запалювання - немає необхідності переставляти ключ для блокування керма.
Потужний глушник значно знижує рівень шуму від двигуна. На глушнику захисна накладка для запобігання опіків.
Профільовані об'ємні бічні обтічники спортивного типу з аеродинамічними прорізами надають мотоциклу потужний вид, при цьому захищають ноги водія від бруду з-під переднього колеса та від зустрічного повітряного потоку.
Складаються підніжки пасажира з антифрикційним покриттям не заважають при перекочування мотоцикла вручну.
Сучасний комбінований задній ліхтар продовжує обтічну форму заднього крила.
Задні покажчики поворотів виконані в одному корпусі з ліхтарем: не заважають посадці і захищені від пошкоджень.
Довгий пластиковий задній бризговики з кріпленням для номерного знака надійно захищає пасажира і водія від бризок бруду з заднього колеса. Для підвищення безпеки встановлений задній світловідбивач.
Двигун має прообсяг 124 см3, потужність 8,4 л. с. (6,2 кВт) - досить і для міста, і для сільських доріг.
Максимальна швидкість 85 км/год. Обсяг паливного бака - 4,0 л., середній витрата палива 2,2 л/100 км.
Сорочка циліндра з поздовжніми ребрами охолодження створює поліпшені умови охолодження двигуна і знижує можливість його перегріву. А додатковий змінний паливний фільтр збільшує термін служби двигуна.
Кругова коробка передач 0-1-2-3-4-0 перемикається з допомогою зручного двоплечого важеля з «п'яткою».
Автоматична Муфта зчеплення, тобто управління передачами дуже просте і зручне.
Часткова захист ланцюга запобігає контакт водія і пасажира з ланцюгом, але в теж час дозволяє оперативно контролювати стан і натяжку ланцюга.
Пристрої регулювання ланцюга прибрані в пір'я вилки і захищені від забруднення.
Два пружинно-масляних задніх амортизатора мають пружини з перемінним кроком навивки і забезпечують високу плавність ходу і комфорт при русі і на асфальті, і на грунті.
Встановлені сучасні 17-дюймові легкосплавні диски з 5 спицями полегшеної форми, шини передніх коліс 2,50-17, задніх 2,75-17, протектор універсальний «асфальт/грунт» - хороша динаміка і курсова стійкість на асфальті, дуже непогана прохідність на грунтовій дорозі.
Передні дискові та задні барабанні гальма – найкраща комбінація для мотоциклів даного класу. Забезпечує впевнене гальмування і високу надійність, що особливо важливо при русі в місті.
Як бачимо, SPARK ЅР125С-3WQ - прекрасний варіант економічного універсального мотоцикла "на всі випадки життя", який до того ж нікого не залишить байдужим до свого яскравого і динамічного дизайну. А наявність автоматичного зчеплення, виняткове поєднання комфорту і легкості управління роблять цей мотоцикл досить привабливим не тільки для чоловіків, але і для представниць прекрасної статі.
Особливості мотоцикла SPARK ЅР125С-3WQ
• Компонування «скутеретта» - з заниженою рамою і паливним баком під сидінням - водієві зручно сідати і вставати.
• Сучасний молодіжний дизайн, стрімке динамічний профіль.
• Фара комбінована оригінальної форми з галогенової лампою і з покажчиками поворотів вмонтована в обтічник керма.
• Великі передні покажчики поворотів складають одне ціле з фарою і добре помітні навіть вдень.
• Комбінований задній ліхтар обтічної форми з дворежимної лампою вбудований в заднє крило.
• Задні покажчики поворотів виконані в одному корпусі з ліхтарем: не заважають і захищені від пошкоджень.
• Бічні світловідбивачі на передньому крилі і задній світловідбивач підвищують безпеку експлуатації.
• Вся оптика сертифікована за євростандартами – не виникає жодних проблем при реєстрації мотоцикла.
• Встановлена велика комбінована панель приладів з сучасним дизайном: спідометр, лічильник пробігу, дальнє світло, повороти, номер включеної передачі, покажчик рівня палива.
• Є важіль керування повітряною заслінкою карбюратора - полегшує запуск холодного двигуна при низькій температурі навколишнього повітря.
• М'які антифрикційні рукоятки керма - зручно тримати, не вислизають, знижується втома рук.
• Дзеркала сучасні, з гарним оглядом.
• Протиугінна блокування керма від замка запалювання - немає необхідності переставляти ключ для блокування керма.
• Двомісне сидіння, дворівневе, напівм'яке - зручно і водієві, і пасажирам.
• Профільовані об'ємні бічні обтічники спортивного типу з аеродинамічними прорізами захищають водія від бруду з-під переднього колеса та від зустрічного повітряного потоку.
• Компактний багажник з пружинним притиском між сидінням і кермом.
• Складна підніжка пасажира з антифрикційним покриттям не заважає при перекочування мотоцикла вручну.
• Двигун має об'єм 124 см3, потужність 8,4 л. с. (6,2 кВт) – забезпечує швидке і динамічний рух в міському транспортному потоці або на дорозі.
• Сорочка циліндра з поздовжніми ребрами охолодження створює поліпшені умови охолодження двигуна і знижує можливість його перегріву.
• Додатковий змінний паливний фільтр збільшує термін служби двигуна.
• Кругова коробка передач 0-1-2-3-4-0 перемикається з допомогою зручного двоплечого важеля з «п'яткою».
• Автоматична Муфта зчеплення, управління передачами дуже просте і зручне.
• Відкрита ланцюгова передача з захисним щитком зверху - можливий оперативний контроль стану ланцюга і веденої зірочки.
• Паливний бак під сидінням - виключає доступ сторонніх осіб до баку.
• Два пружинно-масляних задніх амортизатора забезпечують високу плавність ходу і комфорт при русі на будь-яких дорогах.
• Пружини з перемінним кроком навивки забезпечують хорошу амортизацію і на асфальті, і на грунті.
• Сучасні 17-дюймові легкосплавні диски з 5 спицями полегшеної конструкції забезпечують хороші характеристики розгону і гальмування.
• Шини передніх коліс 2,50-17, задніх 2,75-17, протектор універсальний «асфальт/грунт» - хороша динаміка і курсова стійкість на асфальті, непогана прохідність на грунтовій дорозі.
• Дискові гідравлічні гальма переднього колеса - забезпечує швидке і надійне гальмування, що важливо в щільному міському транспортному потоці.
• Барабанний механічний гальма заднього колеса - дуже надійний, має довгий термін служби.
• Довгий пластиковий задній бризговики з кріпленням для номерного знака - надійно захищає пасажира і водія від бризок бруду з заднього колеса.
• Широкий передній щиток надійно захищає мотоцикл від бруду.
• Зручні центральна і бічна відкидні стійки - швидко і надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.
Тип мотоцикла | дорожній, двомісний |
Максимальна швидкість, км/год | 85 |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Тип палива | бензин з октановим числом не нижче 92 |
Обсяг паливного бака, л | 4,0 |
Середня витрата палива, л/100 км | 2,2 |
Напруга бортової мережі, В | 12 |
Генератор, (напруга, В) / (потужність, Вт) | 14 / 85 |
Акумуляторна батарея - тип, ємність, А*год | 4 |
Сигналізація | – |
Замок блокування керма | + |
Блокування замка запалювання | – |
Багажник | – |
Кофр для мотошлема | – |
Комплект ЗІП | + |
Колісна база, мм | 1270 |
Конструкційна маса, кг | 88 |
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм | 1900 х 650 х 1150 |
Двигун
Модель двигуна | 1P53FMI |
Тип двигуна | одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів |
Робочий об'єм двигуна, см3 | 124 |
Номінальна потужність, кВт (л. с.) | 6,2 (8,4) |
Максимальні оберти колінчастого валу двигуна, об/хв | 7000 |
Максимальний крутний момент, Нм | 9 (при 5000 об/хв) |
Тип стартера | електростартер, кікстартер |
Запалювання | електронне, CDI |
Система охолодження | повітряне охолодження |
Тип КПП | механічна 4-ступінчаста, кругова (схема -0-1-2-3-4) |
Зчеплення | автоматична муфта |
Паливний насос | – |
Паливний фільтр | змінний на паливопроводі |
Повітряний фільтр | змінний паперовий |
Масляний фільтр | полімерна сітка |
Об'єм картера двигуна і КПП, л | 0,6 |
Тип масла | напівсинтетичне моторне масло класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів |
Шасі
Рама | Хребтова, труба прямокутного перерізу |
Диски коліс | легкосплавні литі 10-спицеві |
Підвіска переднього колеса | телескопічна вилка |
Амортизатори передні | масляні |
Підвіска заднього колеса | маятникова, з двома амортизаторами |
Амортизатори задні | пружинно-масляні |
Привід заднього колеса | відкрита ланцюгова передача |
Тип переднього гальма | дискові гідравлічні |
Тип заднього гальма | барабанний механічний |
Гальмівна рідина | DOT 3, DOT 4 |
Розмір шин (передні / задні) | 2,50-17 / 2,75-17 |
Тип протектора | дорожній універсальний «асфальт/грунт» |
Тиск в шинах (передня / задня з водієм / задня з пасажиром), кгс/см2 | 1,75 / 2,25 / 2,80 |