Мотоцикл SPARK SP125C-3WQ (Актив)

Мотоцикл SPARK SP125C-3WQ (Актив) від компанії все навісне - фото 1
27 340 ₴
Немає в наявності

Доставка

 Нова Пошта
За тарифами перевізника
 Укрпошта
50 - 100 ₴
Детальніше про доставку

Оплата

 Післяплата

Опис

Мотоцикл SPARK SP125C-3WQ (Актив)

Легкий дорожній 124-кубовий мотоцикл SPARK ЅР125С‑3WQ по конструкції й компонування багато в чому схожий зі своїм молодшим братом SP110C-3WQ, але має більш потужний двигун і помітно відрізняється по дизайну і оснащення. У дизайні чітко простежуються спортивні риси, лінії обтічників, обвіски і щитків надають мотоциклу динамічний, стрімкий вигляд. Він, безумовно, розрахований на мотолюбителів, для яких сучасний яскравий молодіжний стиль є перевагою.

У той же час, цей мотоцикл – прекрасний вибір для тих, кому важливі універсальність, зручність експлуатації і простота обслуговування. Для тих, хто більшою частиною переміщається в динамічних міських транспортних потоках, але часом не соромиться з'їхати з асфальту і прокотитися з вітерцем по гравійним путівцями або по грунтових польових дорогах. Важливий і той факт, що ціна мотоцикла цілком демократична.

Комбінована яскрава фара оригінальної форми, з дворежимної галогенової лампою автомобільного типу «дальній/близький», вбудована в обтічник керма і світить туди, куди повертається кермо: водій завжди бачить, куди їде.

Передні покажчики поворотів з помаранчевими лампами розжарювання також вбудовані в обтічник фари, не заважають і не створюють аеродинамічного опору.

Бічні світловідбивачі на передньому крилі і задній світловідбивач підвищують безпеку експлуатації. Вся оптика сертифікована за євростандартами, тому не виникає жодних проблем при реєстрації мотоцикла.

В мотоциклі застосована компонування з заниженою рамою і паливним баком під сидінням, відома як «скутеретта». Тому SPARK ЅР125С‑3WQ такий самий комфортний, стійкий, легкий в управлінні і маневрений, як скутер, але в той же час нітрохи не поступається класичним мотоциклів в універсальності і здатності долати нерівності дороги. Крім того, така компоновка полегшує посадку і висадку водія.

Сидіння повноцінне двомісне, дворівневе, напівм'яке - зручно і водієві, і пасажирам. Бічні ручки для пасажира надійні і красиві.

Вантажопідйомність мотоцикла цілком достатня – 150 кг. При цьому сам мотоцикл зовсім не важкий і важить всього 88 кг.

Є багажник з пружинної притискної рамкою між сидінням і кермом, а також багажний відсік під сидінням, який відмикається ключем.

Паливний бак під сидінням - виключає доступ сторонніх осіб до баку.

Зручні центральна і бічна відкидні стійки - швидко і надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.

Встановлена комбінована панель приладів з сучасним дизайном: спідометр, лічильник пробігу, дальнє світло, повороти, номер включеної передачі, покажчик рівня палива.

Є важіль керування повітряною заслінкою карбюратора - полегшує запуск холодного двигуна при низькій температурі навколишнього повітря.

Дзеркала сучасні, з гарним оглядом. М'які антифрикційні рукоятки керма - зручно тримати, не вислизають, знижується втома рук.

Протиугінна блокування керма від замка запалювання - немає необхідності переставляти ключ для блокування керма.

Потужний глушник значно знижує рівень шуму від двигуна. На глушнику захисна накладка для запобігання опіків.

Профільовані об'ємні бічні обтічники спортивного типу з аеродинамічними прорізами надають мотоциклу потужний вид, при цьому захищають ноги водія від бруду з-під переднього колеса та від зустрічного повітряного потоку.

Складаються підніжки пасажира з антифрикційним покриттям не заважають при перекочування мотоцикла вручну.

Сучасний комбінований задній ліхтар продовжує обтічну форму заднього крила.

Задні покажчики поворотів виконані в одному корпусі з ліхтарем: не заважають посадці і захищені від пошкоджень.

Довгий пластиковий задній бризговики з кріпленням для номерного знака надійно захищає пасажира і водія від бризок бруду з заднього колеса. Для підвищення безпеки встановлений задній світловідбивач.

Двигун має прообсяг 124 см3, потужність 8,4 л. с. (6,2 кВт) - досить і для міста, і для сільських доріг.

Максимальна швидкість 85 км/год. Обсяг паливного бака - 4,0 л., середній витрата палива 2,2 л/100 км.

Сорочка циліндра з поздовжніми ребрами охолодження створює поліпшені умови охолодження двигуна і знижує можливість його перегріву. А додатковий змінний паливний фільтр збільшує термін служби двигуна.

Кругова коробка передач 0-1-2-3-4-0 перемикається з допомогою зручного двоплечого важеля з «п'яткою».

Автоматична Муфта зчеплення, тобто управління передачами дуже просте і зручне.

Часткова захист ланцюга запобігає контакт водія і пасажира з ланцюгом, але в теж час дозволяє оперативно контролювати стан і натяжку ланцюга.

Пристрої регулювання ланцюга прибрані в пір'я вилки і захищені від забруднення.

Два пружинно-масляних задніх амортизатора мають пружини з перемінним кроком навивки і забезпечують високу плавність ходу і комфорт при русі і на асфальті, і на грунті.

Встановлені сучасні 17-дюймові легкосплавні диски з 5 спицями полегшеної форми, шини передніх коліс 2,50-17, задніх 2,75-17, протектор універсальний «асфальт/грунт» - хороша динаміка і курсова стійкість на асфальті, дуже непогана прохідність на грунтовій дорозі.

Передні дискові та задні барабанні гальма – найкраща комбінація для мотоциклів даного класу. Забезпечує впевнене гальмування і високу надійність, що особливо важливо при русі в місті.

Як бачимо, SPARK ЅР125С-3WQ - прекрасний варіант економічного універсального мотоцикла "на всі випадки життя", який до того ж нікого не залишить байдужим до свого яскравого і динамічного дизайну. А наявність автоматичного зчеплення, виняткове поєднання комфорту і легкості управління роблять цей мотоцикл досить привабливим не тільки для чоловіків, але і для представниць прекрасної статі.

Особливості мотоцикла SPARK ЅР125С-3WQ

Компонування «скутеретта» - з заниженою рамою і паливним баком під сидінням - водієві зручно сідати і вставати.

Сучасний молодіжний дизайн, стрімке динамічний профіль.

Фара комбінована оригінальної форми з галогенової лампою і з покажчиками поворотів вмонтована в обтічник керма.

Великі передні покажчики поворотів складають одне ціле з фарою і добре помітні навіть вдень.

Комбінований задній ліхтар обтічної форми з дворежимної лампою вбудований в заднє крило.

Задні покажчики поворотів виконані в одному корпусі з ліхтарем: не заважають і захищені від пошкоджень.

Бічні світловідбивачі на передньому крилі і задній світловідбивач підвищують безпеку експлуатації.

Вся оптика сертифікована за євростандартами – не виникає жодних проблем при реєстрації мотоцикла.

• Встановлена велика комбінована панель приладів з сучасним дизайном: спідометр, лічильник пробігу, дальнє світло, повороти, номер включеної передачі, покажчик рівня палива.

• Є важіль керування повітряною заслінкою карбюратора - полегшує запуск холодного двигуна при низькій температурі навколишнього повітря.

М'які антифрикційні рукоятки керма - зручно тримати, не вислизають, знижується втома рук.

Дзеркала сучасні, з гарним оглядом.

Протиугінна блокування керма від замка запалювання - немає необхідності переставляти ключ для блокування керма.

Двомісне сидіння, дворівневе, напівм'яке - зручно і водієві, і пасажирам.

• Профільовані об'ємні бічні обтічники спортивного типу з аеродинамічними прорізами захищають водія від бруду з-під переднього колеса та від зустрічного повітряного потоку.

Компактний багажник з пружинним притиском між сидінням і кермом.

Складна підніжка пасажира з антифрикційним покриттям не заважає при перекочування мотоцикла вручну.

• Двигун має об'єм 124 см3, потужність 8,4 л. с. (6,2 кВт) – забезпечує швидке і динамічний рух в міському транспортному потоці або на дорозі.

• Сорочка циліндра з поздовжніми ребрами охолодження створює поліпшені умови охолодження двигуна і знижує можливість його перегріву.

• Додатковий змінний паливний фільтр збільшує термін служби двигуна.

Кругова коробка передач 0-1-2-3-4-0 перемикається з допомогою зручного двоплечого важеля з «п'яткою».

Автоматична Муфта зчеплення, управління передачами дуже просте і зручне.

Відкрита ланцюгова передача з захисним щитком зверху - можливий оперативний контроль стану ланцюга і веденої зірочки.

Паливний бак під сидінням - виключає доступ сторонніх осіб до баку.

Два пружинно-масляних задніх амортизатора забезпечують високу плавність ходу і комфорт при русі на будь-яких дорогах.

• Пружини з перемінним кроком навивки забезпечують хорошу амортизацію і на асфальті, і на грунті.

• Сучасні 17-дюймові легкосплавні диски з 5 спицями полегшеної конструкції забезпечують хороші характеристики розгону і гальмування.

• Шини передніх коліс 2,50-17, задніх 2,75-17, протектор універсальний «асфальт/грунт» - хороша динаміка і курсова стійкість на асфальті, непогана прохідність на грунтовій дорозі.

Дискові гідравлічні гальма переднього колеса - забезпечує швидке і надійне гальмування, що важливо в щільному міському транспортному потоці.

Барабанний механічний гальма заднього колеса - дуже надійний, має довгий термін служби.

Довгий пластиковий задній бризговики з кріпленням для номерного знака - надійно захищає пасажира і водія від бризок бруду з заднього колеса.

Широкий передній щиток надійно захищає мотоцикл від бруду.

Зручні центральна і бічна відкидні стійки - швидко і надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.

Тип мотоцикла

дорожній, двомісний

Максимальна швидкість, км/год

85

Вантажопідйомність, кг

150

Тип палива

бензин з октановим числом не нижче 92

Обсяг паливного бака, л

4,0

Середня витрата палива, л/100 км

2,2

Напруга бортової мережі, В

12

Генератор, (напруга, В) / (потужність, Вт)

14 / 85

Акумуляторна батарея - тип, ємність, А*год

4

Сигналізація

Замок блокування керма

+

Блокування замка запалювання

Багажник

Кофр для мотошлема

Комплект ЗІП

+

Колісна база, мм

1270

Конструкційна маса, кг

88

Габаритні розміри (ДхШхВ), мм

1900 х 650 х 1150

Двигун

Модель двигуна

1P53FMI

Тип двигуна

одноциліндровий, чотиритактний,

карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів

Робочий об'єм двигуна, см3

124

Номінальна потужність, кВт (л. с.)

6,2  (8,4)

Максимальні оберти колінчастого валу двигуна, об/хв

7000

Максимальний крутний момент, Нм

9 (при 5000 об/хв)

Тип стартера

електростартер, кікстартер

Запалювання

електронне, CDI

Система охолодження

повітряне охолодження

Тип КПП

механічна 4-ступінчаста, кругова (схема -0-1-2-3-4)

Зчеплення

автоматична муфта

Паливний насос

Паливний фільтр

змінний на паливопроводі

Повітряний фільтр

змінний паперовий

Масляний фільтр

полімерна сітка

Об'єм картера двигуна і КПП, л

0,6

Тип масла

напівсинтетичне моторне масло класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів

Шасі

Рама

Хребтова, труба прямокутного перерізу

Диски коліс

легкосплавні литі 10-спицеві

Підвіска переднього колеса

телескопічна вилка

Амортизатори передні

масляні

Підвіска заднього колеса

маятникова, з двома амортизаторами

Амортизатори задні

пружинно-масляні

Привід заднього колеса

відкрита ланцюгова передача

Тип переднього гальма

дискові гідравлічні

Тип заднього гальма

барабанний механічний

Гальмівна рідина

DOT 3, DOT 4

Розмір шин (передні / задні)

2,50-17 / 2,75-17

Тип протектора

дорожній універсальний «асфальт/грунт»

Тиск в шинах (передня / задня з водієм / задня з пасажиром), кгс/см2

1,75 / 2,25 / 2,80

Характеристики

Виробник
Spark
Країна виробництва
Китай
Колір
помаранчевий
Тип
Мотоцикл
Вес
88 кг
Состояние
Новое
Показати всі