Мототрактор DW 160 SXL

Мототрактор DW 160 SXL від компанії все навісне - фото 1
84 641,70 ₴
В наявності

Доставка

 Нова Пошта
За тарифами перевізника
 Укрпошта
50 - 100 ₴
Детальніше про доставку

Оплата

 Післяплата

Опис

Мототрактор DW 160 SXL

  Сучасний зовнішній вигляд капота, решітки
радіатора з просіченого листа; оптика з
можливістю регулювання кута світла фар
(дальнє/ближнє світло), якісне лакофарбове
покриття, передні і задні колеса з протектором
«ялинка»
 

Наявність рівного полика. Зручне
розташування масляного бака гідросистеми на
правому задньому крилі. Рукоятка швидкого
керування на кермі, присутній «ручний газ»
 

Задні світлові прилади та додаткова фара.
Зручне відкидне сидіння для водія оснащене
пружинами, має можливість регулювання
відстані до руля. Муфта зчеплення 2-дискова,
постійно замкнутого типу, вбудована до
веденого шківа.

Комплект ЗІП, розташований на лівому
задньому крилі (по ходу руху трактора).
Присутній механізм блокування диференціалу,
який керується важелем, розташованим під
сидінням водія.

Клинопасова передача з 3-ма пасами, прямий
захисний кожух ремінної передачі.
Шків двигуна оснащений додатковим п’ятим
струмком для приводу активного переднього
навісного обладнання.

Великі прямокутні дзеркала заднього виду.
Роздільні педалі тормозу з можливістю
блокування (стоянковий тормоз). Педалі
тормозу та зчеплення виконані з насічкою.
Фільтр повітряний комбінований інерційно
масляний з фільтруючим елементом з
металевого дроту.

Двигун дизельний, 4-тактний, номінальною
потужністю 16 к.с.
Паливний фільтр у металевому корпусі.
 

Навісний вузол мотоблочного типу оснащений
гідравлічним циліндром з 4-х позиційним
гірдорозподільником, який закріплений
окремо від гідронасоса.
 

Керування декомпресором здійснюється
дистанційно з місця водія
 

Генератор розташований безпосередньо під
капотом на посилених стійках кріплення.
 

Посилена передня балка овального перетину.
Передня і задня колії мають регульовану
ширину: передня ступінчасто, задня – плавну).
Ефективний відвід вихлопних газів за
допомогою зручного розташування глушника
 

Панель приладів оснащена індикаторами:
мотогодин, тиском і температурою мастила, а
також вольтметром

  За рахунок розширених технічних можливостей трактор DW 160SXL дозволяє виконувати ряд
необхідних і важливих робіт для кожного фермера: регулювання ширини колії дозволяє обробляти
міжряддя різноманітних культур; служити для перевезення вантажів, в тому числі для заготівельних
робіт; проводити сезонні роботи з орання ґрунту; здійснювати прибирання територій за рахунок
можливості установки додаткового навісного обладнання зпереду та інше.

На відміну від своїх попередників трактор DW 160SXL має технічні переваги:

  • присутній механізм блокування диференціалу;
  • подовжені задні піввісі;
  • більш жорстка и міцна передня балка овального перетину;
  • стійка і кронштейн кріплення генератора виготовлені з більш товстої листової сталі;
  • педалі тормозу та зчеплення мають рельєфну насічку, що запобігає ковзанню;
  • замок капота більш надійний, має додаткові елементи фіксації у замкненому положенні;
  • вимикач маси акумуляторної батареї знаходиться у зручному місці зверху на рамі.

Трактор DW 160SXL має низку технічних особливостей:

  • вигун дизельний, 4-тактний, номінальною потужністю 16 к.с.;
  • клинопасова передача з трьома пасами та прямим захисним кожухом ремінної передачі;
  • шків двигуна оснащений додатковим п’ятим струмком для приводу активного передньогонавісного обладнання;
  • фільтр повітряний комбінований інерційно масляний з фільтруючим елементом з металевогодроту.
  • муфта зчеплення 2-дискова, постійно замкнутого типу, вбудована до веденого шківа.
  • навісний вузол мотоблочного типу оснащений гідравлічним циліндром з 4-х позиційним гірдорозподільником, який закріплений окремо від гідронасоса;
  • роздільні педалі тормозу з можливістю блокування (стоянковий тормоз);
  • присутній механізм блокування диференціалу, який керується важелем, розташованим під сидінням водія;
  • посилена передня балка овального перетину.
  • передня и задня колії мають регульовану ширину: передня ступінчасто, задня – плавну);
  • ефективний відвід вихлопних газів за допомогою зручного розташування глушника;
  •  керування декомпресором здійснюється дистанційно з місця водія;
  • генератор розташований безпосередньо під капотом на посилених стійках кріплення;
  • панель приладів оснащена індикаторами: мотогодин, тиском і температурою мастила, а також вольтметром;
  • великі прямокутні дзеркала заднього виду;
  • задні світлові прилади та додаткова фара.
  • зручне відкидне сидіння для водія оснащене пружинами, має можливість регулювання.
  • педалі тормозу та зчеплення виконані з насічкою.
  • наявність рівного полика;
  • зручне розташування масляного бака гідросистеми на правому задньому крилі.
  • рукоятка швидкого керування на кермі,
  • присутній «ручний газ».

ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Номінальна потужність двигуна, кВт (л.с.)  11,03 (16)
Колісна формула  4х2
Номінальне тягове зусилля, кН  -
Тип рульового механізму  Механічний (пара черв’як-сектор)
Формула перемикання передач  (3+1)х2
Муфта зчеплення  Дводискова, суха, постійно замкнута
Кабіна  –
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм  2200х1100х1770
Експлуатаційна маса, кг  470 без ДП та води
ДВИГУН
Модель двигуна  JD16
Тип двигуна  дизельний
Кількість та розташування циліндрів  1, горизонтальне
Робочий об’єм циліндру, cм3  –
Турбонаддув  –
Номінальні оберти колінчастого валу об/хв  2400
Номінальна витрата палива, г / кВт * год  –
Тиск впорскування палива, МПа (кгс/см²)  –
Система запуску двигуна  ручний стартер, електростартер
Безпечний пуск  –
Система охолодження  водяна
Розширювальний бачок системи охолодження  –
Об’єм паливного бака, л  9
Паливний фільтр  грубої очищення сітчастий в паливному баку
Паливний фільтр  тонкої очищення з паперовими елементами в металевому корпусі
Повітряний фільтр
  двоступеневий, металева сітка і масляна ванна,
  повітрозабірник винесено вгору
Підігрів повітря у впускному колекторі  –
Декомпресор важільний
Система змащення комбінована, насосом та розбрискуванням
Масляний фільтр системи змащення  + (сітка на забірнику)
Тип мастила в картері
мастило моторне  ДТЗ TURBO SYNT DIESEL 10W-40
  API CF-4/SG
Об’єм мастила в картері, л  1,9
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА ЧАСТИНА
Тип трансмісії  клинопасовий привід
Муфта зчеплення  Дводискова, суха, постійно замкнута
Основна коробка передач  3 швидкості вперед і 1 назад
Додаткові знижувальні коробки  2 діапазону
Окрема реверсивна коробка  –
Теоретична швидкість руху вперед, км/год  -
Теоретична швидкість руху назад, км/год  -
Гальма на задніх колесах,  барабанні
Стоянкове гальмо
блокування основних гальм за допомогою
механічного важеля
Блокування заднього диференціалу важільний, механічний
Передній міст не ведучий, розсувний
Рульове керування механічне
Гідроциліндр рульового керування  –
Рукоятка швидкого керування  +
Розмір передніх шин  5.00-12
Розмір задніх шин  6.50-16
Колісна база, мм  1200
Колія передніх коліс, мм  1100-1200-1300
Колія задніх коліс, мм  900-1300
Кліренс, мм  260
Агротехнічний просвіт, мм  300
Радіус повороту по зовнішньому передньому
колесу без гальма, м  -
Радіус повороту по зовнішньому передньому
колесу без гальма, м  -
Додаткові вантажі передні/задні, (шт. х кг)  – / –
Тип мастила в картері трансмісії
трансмісійне масло  ДТЗ ТАД-17и SAE 85W-90 APIGL-5
Об’єм мастила в картері трансмісії /м, л  4,0 / –
Тип мастила в ГОРУ  –
Об’єм бака мастила ГОРУ, л  –
НАВІСНА СИСТЕМА
Задня навісна система  &

Характеристики

Виробник
DW
Країна виробництва
Китай
Длина
2200 мм
Ширина
1100 мм
Высота
1770 мм
Тип
колесный
Показати всі