Мотоцикл SP125C-2CF
Доставка
Оплата
Опис
Мотоцикл SP125C-2CF
Особливості мотоцикла SPARK ЅР125С-2CF
• Класичне компонування. Традиційний елегантний і в той же час практичний зовнішній вигляд.
• Паливний бак обтічним мигдалеподібної форми вміщує 8 літрів бензину.
• Класична чорна кругла фара з хромованим обідком, з галогенною лампою, далекий/ближнє світло, підсвічування.
• Великий практичний, добре помітний з усіх боків задній ліхтар в окремому корпусі: сигнали гальма, габарит, освітлення номерного знака.
• Бічні світловідбивачі на передній вилці, задній світловідбивач на крилі, світловідбивач на кофрі – для забезпечення безпеки під час руху та на стоянці в темний час доби.
• Передні та задні покажчики поворотів на гнучких кріпленнях (травмобезпечні, не заважають і не відламуються при ударі).
• Вся оптика сертифікована за євростандартом.
• Комбінована панель приладів: класичні круглі стрілочні спідометр і тахометр, лічильники пробігу – загального та добового, номер включеної передачі, індикатори включення покажчиків повороту.
• Зручні напівм'які антифрикційні рукоятки керма (забезпечують надійний хват керма і комфорт при тривалих поїздках).
• Сучасні регульовані дзеркала з гарним оглядом вперед і назад.
• Протиугінний замок керма і кришка паливного баку з замком – захист від сторонніх осіб.
• Зручне напівжорстке дворівневе сидіння (дозволяє водієві добре відчувати стан мотоцикла).
• Сидіння пасажира – повної довжини (зручно при тривалих поїздках).
• Зручний задній багажник одночасно служить рукоятками для пасажира.
• Пластиковий кофр на задньому багажнику.
• Складні підніжки водія не заважають при перекочування мотоцикла вручну.
• Підніжки пасажира – платформного типу з гумовими антифрикційними накладками.
• Велика захисна рама (дуги) чорного кольору забезпечує безпеку водія і збереження мотоцикла в разі падіння.
• Двигун 1P53FMI, обсяг 124 куб. см, потужність 6,2 кВт (8,4 л. с.)
• Віконце для візуального контролю рівня масла в картері.
• Додатковий змінний паливний фільтр – продовжує термін служби двигуна.
• Механічна 4-ступінчаста кругова (-0-1-2-3-4-) коробка передач, двуплечий важіль перемикання КПП з «п'яткою».
• Ланцюгова передача відкритого типу з захисним щитком і зручною регулюванням натягу ланцюга – стан ланцюга завжди під контролем.
• Циліндричний глушник і захисна накладка на глушнику – чорного кольору.
• Сучасні легкосплавні диски чорного кольору з п'ятьма спицями типу «коса зірка» забезпечують хороші характеристики розгону і гальмування.
• Червона смужка на дисках надає колесам додаткову привабливість.
• Передні шини розміром 2.50-17, задні шини розміром 2.75-17. Універсальний протектор «асфальт/грунт» – хороша динаміка на асфальті і хороша прохідність на грунтовій дорозі.
• Задні і передні гальма – барабанні, дуже надійні, мають довгий термін служби.
• Два пружинно-масляних задніх амортизатора з регулюванням жорсткості і з пружинами з перемінним кроком навивки забезпечують високу плавність ходу і комфорт при русі на будь-яких дорогах.
• Широкий і довгий передній щиток з міцного пластику надійно захищає мотоцикл від бруду.
• Довге пластикове заднє крило з кріпленнями для заднього ліхтаря й для встановлення номерного знака – надійно захищає пасажира і водія від бризок бруду з заднього колеса.
• Захисна гумова гофра на штоках передньої вилки – захищає стійки вилки від бруду і покращує зовнішній вигляд.
• Зручна центральна і бічна відкидні стійки – швидко і надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.
Мотоцикл Spark SP125C-2CF
Бажання обзавестися мотоциклом виникає як у підлітків, так і людей дорослого віку. Далеко не всі бажаючі мають парочку зайвих десятків тисяч доларів, які можуть витрачені на мотоцикл. Не варто з побоюванням дивитися мотоцикли з Китаю. За останні 15-20 років, китайський автопром прогресував і продовжує розвиватися. Більшість передових китайських виробників цілком можуть скласти конкуренцію кращим компаніям Кореї. Китайський двоколісний транспорт користується широкою популярністю в Китаї і в усіх країнах Азії. Не так давно, мотоцикл Spark SP125C-2CF дійшов до споживачів країн СНД. Українцям відразу ж сподобався просто і зручний в щоденному використанні транспорт. Варто зауважити, що китайські двигуни виготовляються за аналогією з японськими, тому у високому рівні якості мотора і довговічності роботи не доводиться сумніватися.
Чому варто звернути увагу на модель мотоцикла Spark SP125C-2X
Ця модель мотоцикла є універсальним, багатозадачною варіантом, який сподобається як підлітку, так і дорослій людині. Мотоцикли представлені в дуже оригінальному кольорі - оранжево - чорному корпусі. Мотоцикл підійде молодому хлопцю або ж дівчата, які звикли виділятися з натовпу і показувати всім оточуючим свою індивідуальність і оригінальний стиль. Оформлення мотоцикла віддалено нагадує спортивний двоколісний транспорт, але виконаний в класичному стилі. Ціна на мотоцикл приємно дивує, адже коштує він дуже дешево, хоча більш дорогі аналоги не багато в чому перевершують цю модель. Виробник постарався створити надійний, але компактний транспорт, який міг би скрізь супроводжувати свого власника.
Основні плюси моделі мотоцикла Spark SP125C-2CF:
- вага мотоцикла становить 92 кілограми, підняти таку конструкцію і утримати її зможе навіть жінка або підліток;
- на мотоциклі можна перевозити вантажі вагою до 155 кілограмів;
- витрата бензину на 100 кілометрів знаходиться на позначці 2,2 літра, що дуже економно;
- мотоцикл представлений в різних колірних рішеннях, тому кожен зможе вибрати для себе транспорт за смаком: в білому, червоному, синьому кольорах; якісна фарба не вигоряє на сонці і не втрачає з часом привабливий зовнішній вигляд;
- купити цей мотоцикл дійсно варто, адже крім відмінних технічних характеристик і цікавого дизайну, у нього є ще один плюс - наявність багажника; багажник хоч і невеликий, але дуже місткий, туди помістяться інструменти та особисті речі власника;
Придбати мотоцикл можна в Україні, в місті Дніпро.
Класична компоновка, сучасний дизайн.
Стильна кругла фара.
Захисні дуги чорного кольору.
Захисна гумова гофра на штоках передньої вилки.
Галогенова лампа, далекий/близький, підсвічування, вся оптика сертифікована за євростандартом.
Спідометр/одометр, облік добового пробігу, тахометр, далекий, повороти, номер включеної передачі.
Комфортні напівм'які рукоятки керма. (Забезпечують надійний хват керма і комфорт при тривалих поїздках).
Спортивне пластикове переднє крило.
Передні і задні покажчики поворотів на гнучких кріпленнях. (Зменшують ймовірність обламування при зустрічі повороту з перешкодою).
Великий задній комбінований ліхтар.
Задній світловідбивач. (Підвищує помітність транспортного засобу в темний час доби.)
Бічні відбивачі на передній вилці. (Підвищує помітність транспортного засобу в темний час доби.)
Зручне напівжорстке, дворівневе сидіння повної довжини. (Дозволяє водієві добре відчувати стан мотоцикла, комфортно при тривалих поїздках).
Сучасні регульовані дзеркала з гарним оглядом.
Двигун 1R53FMH, 124 куб. см.
Додатковий змінний паливний фільтр.
Добре вентильована сорочка циліндра з ребрами охолодження.
Складна підніжка водія
Великий кофр зі світловідбивачем.
Задня підніжка платформного типу з антифрикційної накладкою.
Захисна накладка на глушнику.
Легкосплавні 5-спицеві диски. (Покращують розгінну динаміку).
Обід з червоною смужкою.
Барабанні механічні гальма.
Ланцюг відкритого типу.
Захисний щиток на ланцюгової передачі.
Зручне регулювання натягу ланцюга.
Бічна і центральна підніжки.
Регулювання жетскости пружини амортизатора.
Передні шини 2.50-17.
Задні шини 2.75-17.
Універсальний протектор для асфальту і грунтовки. Надійне зчеплення з будь-яким дорожнім покриттям).
Характеристики мотоцикла SPARK SP125C-2XWQ
Основні параметри
Модель мотоцикла / категорія | SP125C-2XWQ / L3 |
Тип мотоцикла | двомісний, дорожній |
Максимальна швидкість, км/год | 85 |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Обсяг паливного бака, л | 8 |
Тип палива | бензин з октановим числом не нижче 92 |
Середня витрата палива, л/100 км | 2,2 |
Напруга бортової мережі, В | 12 |
Генератор, (напруга, В) / (потужність, Вт) | 14 / 85 |
Акумуляторна батарея - тип, ємність, Ач | кислотна / 5 |
Сигналізація | – |
Замок блокування керма | + |
Блокування замка запалювання | – |
Багажник | + |
Кофр для мотошлема | + |
Комплект ЗІП | + |
Колісна база, мм | 1210 |
Конструкційна маса, кг | 92 |
Габаритні розміри, (ДхШхВ) мм | 1900х780х1070 |
Двигун
Модель двигуна | 1P54FMI |
Тип двигуна | одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів |
Робочий об'єм двигуна, см3 | 124 |
Номінальна потужність, кВт (л. с.) | 6,2 (8,4) |
Максимальні оберти колінчастого валу двигуна, об/хв | 7500 |
Максимальний крутний момент, Нм | 9.0/5000 |
Тип стартера | електростартер, кікстартер |
Запалювання | електронне, CDI |
Система охолодження | повітряне охолодження |
Тип КПП | механічна, 4-ступінчаста, послідовна (1-0-2-3-4) |
Зчеплення | механічне, багатодискове, в масляній ванні |
Паливний насос | – |
Паливний фільтр | металева сітка на паливному крані, на паливо-проводі |
Повітряний фільтр | поролоновий циліндричний |
Масляний фільтр | полімерна сітка
|
Об'єм картера двигуна і КПП, л | 1,1 |
Тип масла | напівсинтетичне моторне масло класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів |
Шасі
Рама | трубчастий каркас |
Підвіска переднього колеса | телескопічна вилка |
Амортизатори передні | масляні |
Підвіска заднього колеса | маятникова, з двома амортизаторами |
Амортизатори задні | пружинно-масляні |
Привід заднього колеса | відкрита ланцюгова передача |
Тип переднього гальма | барабанний механічний |
Тип заднього гальма | барабанний механічний |
Гальмівна рідина | – |
Розмір шин (передні / задні) | 2,50-17 / 2,75-17 |
Тип протектора | універсальний «асфальт/грунт» |
Тиск в шинах (передня / задня з водієм / задня з пасажиром), кгс/кв. см | 1,75 / 2,25 / 2,80 |